ЕЛЕКТРОННА БІБЛІОТЕКА ЮРИДИЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
 

Реклама


Пошук по сайту
Пошук по назві
книги або статті:




Замовити роботу
Замовити роботу

Від партнерів

Новостi



Юридические консультации

<< [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] >>

04.09.1995року мені було встановлено групу інвалідності за загальним захворюванням, (довідка МСЕК № 109355 від 04.09.95) 13.02. 1997року Дніпропетровською регіональною міжвідомчою експертною Радою встановлено причинний зв’язок захворювання з впливом аварії на ЧАЕС, після чого було перераховано розмір пенсії згідно статті 54 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (витяг 1). З 1 лютого 1997 року втратила чинність постанова Кабінету Міністрів України від 11 грудня 1996 року № 1492, яка обмежувала граничний розмір пенсії, згідно Постанови від 30 травня 1997року № 523 «Про Порядок обчислення пенсій по інвалідності , що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсій у зв’язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи» (витяг 2). Пунктом 2 цієї постанови, Міністерству соціального захисту населення дано пряму вказівку привести, починаючи з 1 лютого 1997року, розміри всіх пенсій по інвалідності, що настала внаслідок Чорнобильської катастрофи у відповідність з розмірами, що визначаються згідно з Порядком, затвердженим цією постановою і забезпечити перерахунок цих пенсій протягом двох місяців з дня прийняття даної постанови, чого ні в два місяці, ні в наступні десять років не було зроблено. На підставі листа Пенсійного фонду України від 19.01.2007року за № 1009/02-20 за підписом Заступника Голови правління пана Підлісника, Управлінням Пенсійного фонду України в місті Нетішині, згідно листа №1554/04 від 01.03.2007року мене фактично позбавлено статусу учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та перераховано пенсію по інвалідності в бік зменшення всупереч здоровому глуздові і всім законам. Схожі проблеми виникали при проходженні чергового переогляду у 2002 році в обласній МСЕК м. Донецька, звідки було направлено запит за підписом Головного лікаря до Дніпропетровської експертної Ради і отримано роз’яснення, що до 1998 року формулювання висновку було одне як для ліквідаторів, так і для потерпілих внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС: «Захворювання пов’язано з впливом аварії на Чорнобильській АЕС». Тимчасовою Комісією по перевірці правильності видачі посвідчень учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС при Донецькій обласній державній адміністрації, (витяг із протоколу № 41 засідання комісії від 11.07.1997р.) було підтверджено статус учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, категорії 1-А. Головним Управлінням з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Донецької обласної державної адміністрації на ім’я Голови експертної Ради було направлено повідомлення з підтвердженням 1 категорії, (№ 176-чк від 20.03.03р.) після чого було поновлено виплату пенсії у встановленому раніше розмірі. Я неодноразово звертався до відділів Пенсійного Фонду, спочатку Слов’янського районного відділу Донецької області, де за усним зверненням було відмовлено у перерахунку без будь яких мотивацій, потім Нетішинського міського Хмельницької області, де у січні 2004 року на усне звернення було отримано також відмову і в лютому 2005року не була прийнята письмова заява, що було вмотивовано тим, що в мене дуже маленька зарплата і перераховувати розмір пенсії не має сенсу. Таким чином 2004року, коли розміри пенсій перераховувались, згідно Закону України від 9 липня 2003року № 1058-4 «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», розмір моєї пенсії залишився незмінним, але коли я піддав сумніву правильність перерахунку, від однієї з інспекторів відділу почув дослівно таке: «Якщо будете надоїдати і домагатись перерахунку, нарахуємо ще менше», заяву мою прийняли, у відповідь було отримано лист Управління Пенсійного фонду № 8765 від 14.02.2006р.після чого я був відправлений донести додатково довідку про роботу в зоні відчудження вахтовим методом, яку невідомо хто має видавати і чи видається вона взагалі ніхто не знає. Натомість була отримана довідка закритого акціонерного товариства «Управління будівництва Хмельницької АЕС» про розмір заробітку в зоні відчудження для нарахування пенсії по інвалідності від 15.09.2006р. № 2322, яка чомусь виявилась невірною і в пенсійній справі звідкись з’явилась інша аналогічна, але зі значно скромнішими цифрами від 24.10.2006р. № 2494. Зрозумівши, що як приватна особа я не отримаю відповідей на деякі питання, я звернувся від імені Хмельницького обласного осередку Всеукраїнської громадської організації «Допомога інвалідам Чорнобиля», де є Головою правління за роз’ясненнями в Міністерство праці та соціальної політики України, (лист від 25.09.2006р. № 25.09.0620) звідки на адресу Головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області було направлено лист № 52320112-06 від 17.11.06р. з проханням надати ґрунтовні роз’яснення. Зі змісту листа від 15.12.06р. № 721X-4, стало зрозуміло, що це чергова банальна відписка, адже тема відповіді не співпадає з темою запиту, навіть підпису пан Заярнюк не порахував за потрібне поставити. Таким чином, бюрократами від Пенсійного фонду фактично відмінено дію статей 10, 11, 14 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», де чітко визначено категорії осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи: категорія 1 – інваліди з числа учасників ліквідації наслідків аварії (учасниками ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС вважаються громадяни, які безпосередньо брали участь у будь-яких роботах, пов’язаних з усуненням самої аварії, її наслідків у зоні відчудження у 1986-1987 роках) та потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи (евакуйовані із зони відчудження, а також відселені із зон безумовного і гарантованого добровільного відселення), щодо яких встановлено причинний зв’язок з Чорнобильською катастрофою; статті 71 цього Закону, де сказано, що дія положень цього Закону не може призупинятись іншими законами, крім законів про внесення змін до цього Закону. Незрозуміло, як можна за наявності десятка підтверджуючих документів, в тому числі табеля використання робочого часу, довідки УБ ЧАЕС з печаткою м. Прип’ять, повідомлення Головного управління МНС у Донецькій області та інших, копії яких додаються до даної заяви, а оригінали знаходяться у пенсійній справі, ставити під сумнів статус ліквідатора і перераховувати розмір пенсії? Шановні Правознавці, прошу прокоментувати даного листа, всі Ваші коментарі буде розміщено на інформаційному сайті Організації. http://kmchernobulinfo.narod.ru/

Евгений / 07.04.2007 | 12:08


Задать вопрос

Ваше имя *
Ваш e-mail
Вопрос *
Код*  


Головна сторінка  |  Література  |  Періодичні видання  |  Побажання
Розміщення реклами |  Про бібліотеку


Счетчики


Copyright (c) 2007
Copyright (c) 2018